Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

 Dowiedz się więcej  Rozumiem

Pierwsze sygnały rozładowanego akumulatora daje nam rozrusznik. Podczas uruchamiania samochodu obroty silnika są wolniejsze co oznacza, że akumulator dostarczył mu za mało prądu. Wykonujemy testy akumulatorów oraz ładowania przy pomocy cyfrowego testera obciążeniowego Magneti Marelli BAT508, całkowicie za darmo. Przy zakupie w naszym sklepie dowolnego akumulatora, wymiana gratis.

WYKONUJEMY TEST AKUMULATORA ORAZ ŁADOWANIA I
WYMIENIAMY AKUMULATOR ZA DARMO.

Diagnoza

Pierwsze sygnały rozładowanego akumulatora daje nam rozrusznik. Podczas uruchamiania samochodu obroty silnika są wolniejsze co oznacza, że akumulator dostarczył mu za mało prądu. Wykonujemy testy akumulatorów oraz ładowania przy pomocy cyfrowego testera obciążeniowego Magneti Marelli BAT508, całkowicie za darmo. Przy zakupie w naszym sklepie dowolnego akumulatora, wymiana gratis.

Wymiana

Akumulator w samochodzie musi być zamocowany "na sztywno". W innym przypadku wstrząsy od nierówności drogi mogą powodować wypadanie masy czynnej z płyt ogniw, powoduje to spadek pojemności akumulatora, a w skrajnych przypadkach prowadzi to zwarcia wewnętrznego.

Bezpieczeństwo

Aby wyjąć akumulator z samochodu bezwzględnie w pierwszej kolejności należy odłączyć klemę minusową od tzw. masy pojazdu, dopiero potem klemę plusową. Przy montażu postępujemy odwrotnie. Kolejność ta wynika z faktu, iż w instalacji elektrycznej pojazdu masa podłączona jest do nadwozia. Jeśli jako pierwszy podczas wyjmowania baterii odłączymy klemę minusową, to podczas odkręcania klemy bieguna dodatniego przypadkowe dotknięcie klucza do karoserii nie spowoduje zwarcie akumulatora, co mogłoby nawet spowodować jego wybuch.